Tuesday, January 1, 2008

Бурхантай хийсэн ярилцлага

Та хэзээ нэгэн цагт Бурхантай ярьж байна гэж төсөөлж байсан уу?
Энэ бол Бурхантай хийсэн ярилцлага...

Нэг удаа би БУРХАНаас ярилцлага авч байна гэж зүүдэллээ.
"Чи надаас ярилцлага авахыг хүсч байна уу?" гэж БУРХАН асуулаа.
"Хэрэв Танд цаг байгаа бол" гэж би хэллээ.
БУРХАН инээмсэглэн,
"Миний цаг хугацаа бол дуусашгүй", "Чи надаас ямар асуулт асуумаар байна" гэж БУРХАН асуулаа.
"Хүний чухам юуг Та их гайхдаг вэ?" гэхэд БУРХАН хариулав.
"Тэд хүүхэд наснаас салахыг хүсч,
том болох талаар ярилцдаг ч том болсныхоо дараагаар
эргээд хүүхэд болохыг хүсдэг.


Тэд мөнгө олохын тулд эрүүл мэндээ орхидог.
Дараа нь харин эрүүл мэндээ аврахын тулд мөнгө зарцуулдаг.


Тэд одоогийн байгаагаа мартан ирээдүйн талаар ихэд боддог ч өнөөдөр ч тэр,
ирээдүйд ч тэр амьдрал нь яг адилхан.


Тэд хэзээ ч үхэхгүй юм шиг амьдардаг ч хэзээ ч амьдарч байгаагүй юм шиг үхэцгээдэг."

Тэр миний гарыг атгахад би хэсэг чимээгүй байлаа...
Тэгээд би дахин асуулаа...
"Та ямар сургаалыг хүмүүст хандаж хэлмээр байна"?

"Бусдад хүчээр хайрлуулах боломжгүй юм. Тиймээс чиний хийж чадах зүйл бол бусдад хайр үзүүлэх явдал.

Өөрийгөө найзуудтайгаа харьцуулах нь тийм ч сайн зүйл биш.

Хайртай хүнээ гомдооход хэдхэн хором л хангалттай. Харин тэднийг буцаан эргүүлэхэд удаан хугацаа шаардагдана.

Чамд хайртай гэдгээ байнга хэлдэггүй ч чамд хайртай хүмүүс байдаг гэдгийг сана.

Хоёр хүн нэг зүйлийг харж болох ч тэд хоёулаа ижил биш учир өөр өөр өнцгөөс хардаг.

Нэг нэгнээ уучлах нь хангалттай биш юм. Чи өөрийгөө яаж уучилсан шигээ найзаа ч бас тэгж уучил."

"Цаг гаргасанд баярлалаа" гэж би хэлэв.
"Өөрийн хүүхдүүдэд хэлэх өөр зүйл байна уу?"
БУРХАН инээмсэглэн хэллээ
"Би Та нарын төлөө байдаг юм шүү. Үргэлж..."

Бурхантай хийсэн ярилцлагыг орос хэлнээс орчуулсан гэнэ. Хэн орчуулсаныг мэдэж чадсангүй.
Харин www.luunz.net-с авлаа.

2 comments:

Bayana said...

Үнэхээр үнэн үг шүү

David said...

Тэртээ бараг 5,6 жилийн өмнө Лүүнзэд орчуулж байсан миний орчуулга явж байх чинь... :D