Tuesday, December 25, 2007

Гоё амьдрал

Дvvрэн хайртай дундуурхан учралаар би мєрєєдлєє гоёдог
Дvнчvvр маани хэлсэн буурлын харцаар би бодлоо гоёдог
Дэрсхэн єсєж дэлхий хотойлгосон андаараа би итгэлээ гоёдог
Дэргэдээс минь холддоггvй жаахан гунигаар би сэтгэлээ гоёдог
Гэртээ бурхан мэт эрхэлж би ижийгээ гоёдог
Гэр барин наадсан чулуун тоглоомоор би нутгаа гоёдог
Гэзгэндээ туузтай жаахан охиноор би дурсамжаа гоёдог
Гэргий минь болоогvй хvний сайхан vрээр би хайраа гоёдог

Алдаж онохын тоогоор би ухаанаа гоёдог
Айлын хєєрхєн эхнэрээр би дурлалаа гоёдог
Агуу орчлонг туулах эр зоригоор би зvрхээ гоёдог
Амьдрал минь тэр аяараа гоёлын цуглуулга юмаа

Хоног єдєр єнжилгvй жаргалын далайд умбадаг ч ч
Хорвоогийн сvvдэр ихсэх бvр би зовлон нэмдэг
Хvйтэн салхи цээж зуравч сэтгэлдээ галтай
Хvмvvний алдхан биеэ хvртэл би зовлонгоор гоёдог

Vvлс бvхэн нvvдэллэж хураа гоёдог
Vндэс бvхэн соёолж цэцэгсээр гоёдог
Vлэмж тансаг гэгээн бvхнээр би хvслээ гоёдог
Vлдсэн насаа бvхлээр нь би vр хvvхдээрээ гоёно

Оройгvй мэт тэнгэр шувуудын цуваагаар гоёдог
Оддын шаргал гэгээгээр шєний тал гоёдог
Огторгуйн саарал манан орчлонгийн цэнхэр туяагаар гоёдог
Орчлон єєрєє надаар гоёдог, би ч бас гоё амьдрана аа
www.olloo.mn

3 comments:

Төрөө said...

баярлалаа. Зөвлөгөөг минь дагаж хаанаас хэнээс авсан гэдгээ оруулж байгаад.

Chimi said...

Төрөө ахаа таныг баярлуулсандаа баяртай байна.

Сумбаа said...

Very very.. one more than poem. Wow! it's very enjoyed me. Wonderfull, so i have copied it again.