Monday, November 19, 2007

БИ САЙХАН БVСГVЙ

БИ САЙХАН БVСГVЙ

Орчлонгийн сvvдрийг наранд ойртуулах гэж
Охин дуугаа тэнгэрт хадааж тєрсєн - би бvсгvй хvн
Ижийнхээ сайхныг хугаслан авч энэ хорвоод мэндэлсэн болохоор
Эгэл тєрхєндєє єєрийн орон зайтай - би сайхан бvсгvй
Зуны цэцэг шиг єнгє тєгс тєрєєгvй ч
Зорсон хєшєє шиг бие хэдий тэгшгvй ч
Зургийн хуар шиг хээ тансаг чимэггvй
Залуу насаараа л гоёсон - би сайхан бvсгvй
Чиний харцыг єєр лvvгээ удтал чилээлгэж чадах
Чимэг ч vгvй даруухан - би сайхан бvсгvй
Чимээгvйхнээр хайрыг чинь зvрхэндээ гэмгvй урьчихаад
Чилийтэл хvлээлгэж мэдэх - би сайхан бvсгvй
Жавар хургасан сэтгэлд чинь хайрын галаа цогшоож
Жаргалд хамтдаа дулаацах - би сайхан бvсгvй
Цаг цагийн тоосонд vл гундан чамаараа л гоёх
Цахилах гєрєєс шиг эрдvvхэн - би сайхан бvсгvй
Vйл заяаны учганд би чамайг сонгосон хэдий ч
Vнэндээ чиний сэтгэл намайг vгvйлсэн - би сайхан бvсгvй
Vхэхдээ хvртэл чинийхээ хайранд єлгийдvvлчихээд
єєр ертєнцєд бардамхан алхлах - би сайхан бvсгvй



No comments: