Thursday, March 27, 2008

100 дахь бичлэг

Ямар муухай өдөр вэ гадаа их муухай хаврын шуурга болж байх шиг байна. Эрдэнэт хотод өглөө цас орж байна гэсэн. Хотод бороо ороосой. Газар дэвтээд ногоо сайхан ургана даа. Нээрээн өнөөдрийн энэ бичлэг минь миний 100 дахь бичлэг юм байна. Уул нь 100 дахь бичлэгээ төрсөн өдрөөрөө хийнэ гэж бодож байсан юм. Гэтэл хэд хоног хүлээж тэсдэггүй ээ. 2007 оны 1 сарын 10-нд анх блог нээж байлаа. Анх блогыг минь нэгэн найз минь нээж өгч байсан юм. Тэр үед блогын ач холбогдолыг мэдэхгүй тэгээд бичлэг бичилгүй орхисон юм. Дараа нь хүмүүсийн блогуудыг уншдаг болоод өөрөө блог хөтөлье гэж бодсон чинь бичих санаагаа олохгүй их удаан бодсон. Тэгээд өөрийн сонирхдог шүлгийн цуглуулгыг блогтоо оруулж эхэлсэндээ. Тэр өдөр минь 2007 оны 11 сарын 19-ны өдөр байлаа. 3 сар гараны хугацаанд 100 бичлэг хийсэн байна. Анх их идэвхтэй өдөр бүр бичлэг шүлэг оруулна зарим өдөр бүүр 3-4 бичлэг оруулдаг байлаа. Тэгэхдээ миний анх оруулж байсан шүлгүүд минь шилдэг гэж боддог. Шүлэгнүүдээ уншиж байгаад сайхан гэснийг нь оруулж байлаа.

Блог найз нартаа. Би өглөө ажилдаа ирээд л Google reader-ээ нээн блогуудад нэмэгдсэн шинэ бичлэгүүдээ уншдаг. Би Google reader-г 250 гаруй блог уншдаг юм байна сая бүүр нэг бүрчлэн тооллоо. Би уншдаг блогынхоо бүх хүмүүсийг танихгүй ч миний сайн найзууд, их дотно юм шиг санагддаг. Намайг хүмүүс төдийлөн мэдэхгүй байхаа. Би найз нарынхаа блогуудаар нь өдөр бүр зочлон ордог ч сэтгэгдэл үлдээдэггүй юмаа. Тэгсэн мөртлөө өөрийнхөө блогийн сэтгэгдэл унших дуртай. Сэтгэгдэл яагаад бичдэггүй юм болоо гэж бодсон чинь би залхуу юм шиг байнаа. Хүмүүс бас миний блогт ордог ч сэтгэгдэл бичихгүй шууд л мессенжерээр сэтгэгдэлээ хэлэх юм. Та нартаа баярладаг шүү. Намайг танихгүй хүмүүс дандаа шүлэг оруулдаг болохоор их ганцаардмал дуугай гэж боддог гэсэн. Харин ч би эсрэгээр нь их нийтэч, олон найзтай, ам хуурай байна гэж байхгүй шүү. Хэнтэй ч нөхөрлөж ойлголцдог. Хүн гомдоохыг хүсдэггүй. Нээрэн энэ завшааныг ашиглаад би өөрөө мэдэлгүй найз нараа гомдоосон бол уучилаарай. Надад яагаад гомдсоноо хэлээрэй би хийсэн буруу зүйл байвал залруулж уучилалт гуйх болноо. За ингээд 100 дахь бичлэгээрээ өөрийнхөө тухай нэлээн биччихлээ. Үргэлж хамт байдаг найз нартаа баярлалаа.

2 comments:

бж said...

100 dahi bichlegee oruulsand chini bayar hurgeye. Ulam olon saihan bichleg, goyo goyo shuleg oruulj baigaarai. Zaaval tursun udruuruu geed yahav dee, unuudur 100 dahi bichlegiin maani udur geed bas neg bayariin udur nemegdej boloh yum bish uu...
Amjilt husye.

Bayana said...

Баяр хүргэе. Их сайхан блог шүү гэж... 17 чих гээд байхад үгүй гэж их гомдоосон доо. ХЭХэ