Monday, February 18, 2008

Би эрх чөлөөтэй бүсгүй

Энэ өдрийн мэнд. Одоо тэмдэглэл, сэтгэгдэлтэй шүлэг оруулж байнаа. Нэг л юу ч хамаагүй юм л бичмээр санагдаад байдаг боллоо. Valentine’s Day-н тухай бичье. Энэ жил дажгүй боллоо. Олон шоколад авах байх тэгээд хордлого авч магад найзуудтайгаа хуваанаа гэж бодож байсан чинь нэг ч шоколад авсангүй. Харин нөгөө эрчүүд нь эмэгтэйчүүд өгөх ёстой гэх юм. Би авч л байсан болохоос өгч байгаагүй болохоор хэнд ч өгсөнгүй. Тэгээд хэдэн найз бүсгүйчүүдтэйгээ MASK production-н тоглолт үзээд. Мэдээж бид нийлсэн юм чинь яаж зүгээр салах билээ бас баярын өдөр байсан болохоор show time хийсэн. Манай найз бүсгүйчүүд нөхөртэй, найз залуучуудтай л даа. Нөхөр болон найз залуучуудад нь баярлалаа гэж хэлье. Жилд ганц болдог баярын сайхан үдшийг нь булаасанд уучлаарай. Нэг том шалтаг байсан юмаа. Найз бүсгүй минь алс орныг зорих байсан юм 15-нд. Тэгээд л баяр үдэлт давхцаад. Бараг үүр цайтал караокэд дуулаад бас дискодсон. Хамгийн сүүлд хэзээ тийм кайфтай явсанаа ч мартсан байсан шүү. Нэг харамсалтай юм болсон тэгээд маргааш өглөө нь би чинь орноосоо босож чадаагүй ханиад ахтай найзлаад. 3 өдөр орноосоо босолгүй өвдөөд. Өнөөдөр өглөө арай л гэж босож ирлээ. Дулаан цаг хэзээ ирэх юм болдоо. Би өвөлд дургүй ээ. Хурдан дулаахан зун болоосой.

Би эрх чөлөөтэй бүсгүй

Галзуурчихсан мэт шөнийг хэн нэгэнд бэлэглэчихээд гэртээ очиходоо айх зүйлгүй
Ганихарсан зүрхээ хэн нэгэнд өгчихөөд эмээх явдалгүй
Гэмгүйхэн нэгэнтэй санаандгүй сээтэгнэчихээд эмзэглэх хэрэггүй
Гэртээн би хувцасгүй байхаасаа хэнээс ч ичихгүй
Би эрх чөлөөтэй бүсгүй ..
Эрхэмсэг харцаа дээш өргөхдөө айлгүйтлээ нуудаггүй
Эрээгүй харцнаас нүд дальдчиж ичиж үзээгүй
Даруухан хувцасласан ч энгэрийнхээ товчийг хэзээч товчилдоггүй
Давгүй залууст хайр зарлахаас хэзээч буцдаггүй
Би эрх чөлөөтэй бүсгүй

2 comments:

Bayana said...

Үнэхээр л эрх чөлөөтэй юм байна лээ шүү

david santos said...

Thanks for your posting, Chimi!
Have a good day