Wednesday, February 13, 2008

Дурлалт хосуудын баярын мэнд.


За өнөөдөр Дурлалт хосуудын баярын өдөр юмаа. Дурлалт хосууддаа Энэ өдрийн мэнд хүргье. Хайртыгаа сайхан баярлуулаад дандаа хайртай гэдгээ хэлдэг ч өнөөдөр хайраа илэрхийлж баярлуулбал хэзээ ч мартагдахгүй сайхан дурсамжтай болох байх. Сайхан дурсамж, хайр сайхан шүү.

Би ч энэ баярыг тэмдэглэлгүй олон жил болж байна даа. Урьд нь Valentine болох дөхөөд ирэхээр хайртыгаа яаж баярлуулах ямар бэлэг өгөх вэ гээд л бас намайг яаж баярлуулах бол гээд л сэтгэл догдлон хүлээдэг байж билээ. Сайхан баяр шүү.

Гал шиг халуун улаан уруулаараа би
Учирсан бүхнээ шатаамаар байна
Зүрхэндээ хэн нэгнийг хайрлан би
Зүгээр л галзуурмаар байна
(Боогийн блогоос авчихлаа энэ мөртүүд их таалагдлаа.)

2 comments:

Сумбаа said...

Би яаж байрлуулах вэ?

Bayana said...

Хайрт найздаа баярын мэнд

Чихний чимэг
Идээний дээд
Мөнхийн хайр
Гэгээн хайрын бурхан
Ээжийн эрх охин
Эрдмийн алтан сав болж яваарай.